Pentecôte

2ème lecture : Rm 8, 8-17
Evangile : Jn 14, 15-16.23b-26

Méditation :
Van Lespri ka hélé, i ka hélé, i ka mandé lé répondè ! Van Lespri Bondié ka hélé, i ka mandé lé répondè ! »
Lanné tala, tout légliz Matnik key viv an bel bagay ansanm yo kriyé « Pannkôt pou la fanmi ». Chak lanné, chak fèt la Pannkôt, Sé tout légliz la, toupatou assou la tè ki ka risivrè menm gras la ki prèmié fwa-a. Lesprisen-an li menm ka vini sanblé légliz la pou i fè yonn, ba nou an bèl balan pou nou anonsé Jézikri. I ka fè nou sonjé tout sa Jézi té di nou pou nou pé sa viv li, i ka ba nou fôs nou sa viv li.
Si karèm 2019 tala nou fini viv la té lé djéri tout tjè a tè Matnik, Monsènyè David Macaire lé tout péyi vansé assou chimen djérizon tala épi Pannkôt pou la fanmi tala. Sé Lespri Bondié sèlman ki kapab djéri nou pou tout bon, djéri tout tjè, tout fanmi, tout pèp, pété tout chenn ki ka frennen nou, endé nou pou nou sa padoné nou, enmen kò nou, ba nou bon fôs pou légliz Matnik vini pli bèl, pli fraternel, pli douvan andidan mision an. Dimanch Pannkôt tala, Lesprisen-an lé souflé an tjè tout moun, ès i key trouvé an répons la kay ou ? Es i key trouvé an répondè andidan tjè-ou ? Lesprisen-an ka hélé-w…

La Parole dans ma vie :
Cette semaine, je réfléchis à la manière dont j’accueille le Saint-,Esprit dans ma vie et je demande à Dieu de me laisser conduire par lui dans chacun de mes actes.